Joga

Jeśli ćwiczysz jogę raz w tygodniu, zmieni Twój umysł. Jeśli dwa razy, zmieni Twoje ciało. Gdy ćwiczysz ją codziennie, odmieni Twoje życie!

JOGA

AJURWEDYJSKA

Rozbudź się na porannej jodze z licencjonowanym joginem lub wycisz po męczącym dniu na sesjach wieczornych. Poznaj techniki zen, poczuj jak energia przepływa przez całe Twoje ciało!

Gwarantujemy mile spędzony czas w relaksującym otoczeniu błękitu oraz komfortowych, 6-osobowych grupkach. Obiecujemy, że odczujesz efekty! Joga wspomaga koncentrację, uczy świadomego oddechu, poprawia elastyczność i koordynację ruchową.

Nasza sala do jogi.


Joga prowadzona jest z Jigarem Panchal – licencjonowanym joginem, mistrzem Indii w zawodach Jogi.

Poniżej krótki tekst napisany przez Jigara o swojej przygodzie z jogą:

Swoją przygodę z jogą rozpocząłem w 2006 roku, mając 11 lat. Początkowo traktowałem zajęcia jogi tylko jako przygotowanie do turniejów i tak też pozostało do 2009, kiedy to wziąłem udział w międzynarodowym turnieju, który zakończył moją przygodę z jogą na rzecz nauki. Po uzyskaniu tytułu inżyniera w 2016 nie czułem się zadowolony z mojego życia i postanowiłem powrócić do jogi. Był to zdecydowanie najtrudniejszy okres w moim życiu, jednak ciężka praca się opłaciła – odnalazłem swoją życiową pasję. Od tamtej pory joga towarzyszy mi każdego dnia i bardzo chwalę sobie jej prozdrowotne działanie. Pomogła mi wzmocnić mięśnie i uelastycznić ciało, dzięki czemu czuję się gibki i pełen energii. Co więcej, poprawiła się moja zdolność koncentracji oraz, dzięki ćwiczeniom oddechowym, jestem w stanie lepiej kontrolować emocje w stresujących sytuacjach. Praktykowanie jogi zaleca się nawet ludziom, borykającym się z takimi problemami jak np. słabe krążenie, wysokie ciśnienie krwi, osteoporoza, artretyzm, bóle pleców, napięcia mięśniowe, stres, bóle głowy, a nawet depresja. Natomiast ci ,którzy szukają bardziej wymagającego treningu, na pewno znajdą coś dla siebie, gdyż treningi jogi można różnicować i łączyć. Im większą siłę sobie wypracujemy, tym więcej możliwości otwiera się przed nami! Poprawia się koordynacja ruchowa, co usprawnia poruszanie się, czy to w tańcu, czy w wodzie. Wykonując asany musimy skupić umysł i energię na każdym ruchu, jednocześnie kontrolując oddech i skurcze poszczególnych partii mięśniowych. W ten sposób uczymy się naszego ciała, poznajemy swoje słabości i czujemy rosnącą w nas siłę. Po pewnym czasie regularnych treningów zauważysz jak ciało i umysł stają się jednością, współpracują. Praktykuję głównie odłamy Hatha i Ashtanga, ale to nie styl, czy intensywność treningu są dla mnie najważniejsze, a wyciszenie umysłu, którego doświadczam podczas sesji jogi, i które pozwala mi spojrzeć na toczące się sprawy z innej perspektywy i nabrać zdrowego dystansu do świata.

Jigar Panchal

tł. Aleksandra Wyszyńska


Zrób coś dla siebie ! Czekamy na Ciebie i Twoich znajomych !

Masz pytania? Dzwoń pod 607 348 037 lub 797 481 409.